Belanja Online Cari Voucher Diskon, deal dan Kupon di GrantonWorld

Posted by Admin Selasa, 12 November 2013 0 komentar
Dunia Kamu - Belanja Online Cari Voucher Diskon, deal dan Kupon di GrantonWorld, Membaca judul diatas tentunya ditujukan bagi anda yang senang dengan diskon dan voucher kupon, nah berikut saya bagi ulasan tentang GrantonWorld. Apa itu? yuks cari tahu sama-sama.

- G adalah satu cara membeli-belah dalam talian , sentiasa mencari untuk tawaran terbaik dalam talian. Dia akan menghabiskan masa melihat laman web yang berbeza tetapi tidak menjumpai apa-apa yang menarik perhatian beliau. Kecewa , dia kemudian memikirkan idea untuk mewujudkan sebuah laman web pembelian sendiri talian. Sebaik siap dan diterbitkan, dia mula mengalami lebih banyak perkara dan hidup dengan perbelanjaan kurang? Kemudian, dia menjemput rakan-rakan dan berkongsi dengan mereka manfaat kehidupan yang lebih baik dengan perbelanjaan kurang.
- G adalah singkatan untuk GrantonWorld , orang-orang yang berada di belakang syarikat.
- Menyeronokkan G, lucu, dicintai dan gembira. Beliau mempunyai sisi sedikit nakal tetapi sangat menarik.
- G hebat dan menyeronokkan, sumber kehidupan dalam suatu pihak; kelab dan bar di dalam. (Kategori Kehidupan Malam )
- G adalah dilupakan, menarik, dan sentiasa bersedia untuk apa-apa! Beliau disayangi dan dinikmati bergoyang irama. ( Entertainment)
- G adalah mencabar dan eksperimen. Dia sentiasa melakukan perkara-perkara baru, perisa baru merasa melampau dan . ( Adventure / Restaurant )
- G aktif, sporty dan penuh tenaga ! Dia sentiasa mahu menjadi cergas dan sihat. ( Ketegapan / Sports)
- G bergaya dan bergaya , sentiasa mencari trend terkini. Dia sentiasa memakai pakaian yang sejuk dan memburu alat terkini. (Gaya / Teknologi )
- G suka tenang dan sangat santai . Dia suka untuk mendapatkan rawatan yang mewah dan pergi bercuti eksotik. Beliau juga suka berehat di rumah dan menonton rancangan TV kegemarannya. ( Kecantikan Kesihatan / Rumah Produk)
- G juga sosial sedar , kemanusiaan dan kebajikan. Dia suka untuk memberi balik kepada organisasi seperti Sampoerna Foundation, YCAB ( Yayasan Cinta Anak Bangsa ), YKAKI (Cinta Kanak-kanak Yayasan Kanser Indonesia) dan Childeren SOS Village.
- G dan G mewakili semua orang ingin merasai detik-detik hidup yang terbaik yang pernah .
Pendek kata, kehidupan cinta G! Dan dia mahu semua orang untuk merasai pengalaman yang sama dengan dia, untuk MORE LIVE BERBELANJA A LITTLE MORE !

misi
Dalam Kecemerlangan, dengan Integriti , Honor dan Keinginan , kita memberi kuasa kepada orang-orang dengan peluang untuk mengubah kehidupan.

Wawasan
Menjadi Jualan dan Pemasaran Acara nombor 1 di dunia, Online dan Offline.

Nilai teras
Syarikat kami sedang berkembang dan berkembang, tetapi terdapat beberapa perkara yang tidak boleh berubah. Kami menyeru prinsip ini tegas ditanam dalam diri kita oleh syarikat, Nilai-nilai Teras kita.
Kami komited untuk :
• Integriti - jujur ​​, setia dan boleh dipercayai
• Glory - Menghormati antara satu sama lain dan menyimpan 100% perjanjian syarikat
• Peluang - Menyediakan pertumbuhan berterusan dalam berterusan
• Kecemerlangan - Prestasi maksimum 100 % daripada masa dalam segala yang kita lakukan.
• Keinginan - Meletakkan hati dan minta kita tentang bagaimana cara kita untuk menyumbang kepada orang lain
• Kerja Berpasukan - Tindakan yang diambil oleh pasukan untuk mencapai matlamat yang sama

“Granton Marketing dan advertising sudah menyumbang lebih dari 1 Milyar untuk setiap yayasan kemanusiaan di Indonesia, info bica di cek di https://www.facebook.com/notes/grantonworld-id/tentang-grantonworld-dan-granton-marketing/427358267369622.”

TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN SAUDARA
Judul: Belanja Online Cari Voucher Diskon, deal dan Kupon di GrantonWorld
Ditulis oleh Admin
Rating Blog 5 dari 5
Semoga artikel ini bermanfaat bagi saudara. Jika ingin mengutip, baik itu sebagian atau keseluruhan dari isi artikel ini harap menyertakan link dofollow ke http://duniakamoe.blogspot.com/2013/10/belanja-online-cari-voucher-diskon-deal.html. Terima kasih sudah singgah membaca artikel ini.

0 komentar:

Posting Komentar